مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-09اقتصادي

75 هزار مشترک گیلانی به کابل خود نگهدار برق متصل شدند


مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به ارتقای کیفیت توزیع برق در گیلان گفت: بر اساس آمار 75 هزار مشترک در سراسر گیلان در قبال تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار از نعمت برق برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد اسماعیل هنرمند امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی از زیرساخت های برق در گیلان با مشکل مواجه است، اظهار کرد: در طی چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه توسعه زیرساخت های توسعه برق در گیلان انجام شده است ولی متاسفانه علیرغم تمامی اقدانات بازهم در این خصوص با مشگل مواجه هستیم.

وی با اشاره به رشد 14 درصدی پست های توزیع برق در گیلان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه پست های برق در گیلان رشد 14 درصدی، تعداد مشترکان 22 درصد، روستاهای دارای برق 6 درصد پیشرفت داشته ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان از برق دار بودن 99 درصد روستاهای گیلان خبر داد و افزود: یکی از تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری توجه به توسعه زیرساخت ها در روستاهای کشور است و به این منظور و با تلاش های صورت گرفته 99 درصد روستاهای گیلان دارای از نعمت برق بر خوددار هستند.

هنرمند با اشاره پروژه های شرکت توزیع برق در دهه فجر بیان کرد: در دهه فجر امسال  638 پروژه به ارزش 128 میلیارد تومان و در بخش هایی شامل برق دار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار مشترک گیلانی به کابل خود نگهدار برق متصل شدند

75 هزار مشترک گیلانی به کابل خود نگهدار برق متصل شدند