مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-09اجتماعي

احداث 40 درصد فضاهای آموزشی سمنان با مشارکت خیران


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: 40 درصد از فضاهای آموزشی استان به دست پربرکت خیران احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در آیین افتتاح همزمان پروژه های مدرسه سازی کشور که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از مجموعه خانواده بزرگ آموزش و پرورش تشکر می کنم که با تلاش آنها و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت و همراهی خیرین عزیز در سال 1400، تعداد 14 پروژه به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین نکات مورد تأکید دولت سیزدهم، توسعه و نوسازی مدارس است که خوشبختانه استان سمنان در این موضوع نیز در کشور سرآمد است که از مجموعه آموزش و پرورش تشکر می کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: مردم و به ویژه فرهنگیان گرامی، نقش آفرینی بسیار مؤثری در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی داشته اند.

ریواده خاطرنشان کرد: 40 درصد از فضاهای آموزشی استان به دست پربرکت خیران احداث شده است که این امر، نقش برجسته و ممتاز خیران استان سمنان در توسعه علم و دانش در عرصه آموزش و پرورش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 40 درصد فضاهای آموزشی سمنان با مشارکت خیران

احداث 40 درصد فضاهای آموزشی سمنان با مشارکت خیران