مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-09فرهنگي

محصولات فرهنگی قم در نمایشگاه های ملی معرفی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی نشان دهنده ظرفیت فرهنگی در هر استان است و با برگزاری نمایشگاه ها می توان در سطح ملی این محصولات را معرفی کرد.

- سید موسی حسینی کاشانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در قم که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: تغییر رنگ وضعیت گسترش ویروس کرونا در بیشتر استان های کشور از آبی و زرد به قرمز موجب شد که جلسات اداری به صورت محدود برگزار شود.

وی با اشاره به شعار در خانه بمانیم که در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا مطرح بود بیان کرد: آنچه موجب می شد که در خانه ماندن برای مردم آسان تر شود وجود فیلم ها، نرم افزارها و کتاب هایی است که سرگرمی مناسبی را برای در خانه ماندن فراهم کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: روزهای در خانه ماندن به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شد که مردم و مسئولان بیش از پیش قدردان تولیدکنندگان محصولات فرهنگی باشند.

وی با عنوان اینکه محصولات فرهنگی محدودیت ندارند و دارای گستره فراوانی هستند، گفت: لازم است که چارچوبی برای کالای فرهنگی تعریف شود تا ظرفیت های تولید محصولات فرهنگی بهتر شناخته شود که در این راستا می توان برگزاری جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی را نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات فرهنگی قم در نمایشگاه های ملی معرفی شود

محصولات فرهنگی قم در نمایشگاه های ملی معرفی شود