مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-09سياسي

دوره های سبک زندگی اسلامی درچهار بقعه شاخص زنجان برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: دوره های زندگی به رنگ خدا یا کلاس های سبک زندگی اسلامی در چهار بقعه شاخص این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید موسی موسوی تبریزی با اشاره به برگزاری هشت کلاس سبک زندگی اسلامی افزود: این دوره ها طی سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سه کلاس در حسینیه اعظم زنجان، 2 کلاس در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، 2 کلاس در بقعه قیدار نبی (ع) و یک کلاس نیز در امامزاده اسماعیل (ع) ابهر تشکیل می شود، تصریح کرد: تاکنون در این کلاس ها برای بیش از 300 نفر از بانوان استان شرکت کرده اند.

این مسئول از فعالیت پنج مربی زن با عنوان مسئول اداره این کلاس ها خبر داد و خاطرنشان کرد: مربیان و مدرسان این کلاس های آموزشی، علاوه بر مدارک معمول و ضروری آموزشی درباره محتوای طرح، در دوره های ویژه این طرح در سازمان اوقاف نیز شرکت نموده و گواهی های لازم را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: مخاطب این دوره ها عموماً دختران و مادران جوان هستند که در این کلاس ها با اصول سبک زندگی اسلامی از جمله مهارت های ده گانه زندگی، مهارت های تحکیم خانواده و ازدواج و مهارت های تربیت فرزند که بخشی مهمی از سبک زندگی اسلامی را شامل می شود آشنا خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های سبک زندگی اسلامی درچهار بقعه شاخص زنجان برگزار می شود

دوره های سبک زندگی اسلامی درچهار بقعه شاخص زنجان برگزار می شود