مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-09دانش

باید بدون اتلاف وقت به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بپردازیم


تبیین آرمان های انقلاب و تشریح اهداف انقلاب را می توان از اوجب واجبات دانست که باید بدون هیچ اتلاف وقتی به آن پرداخته شود.

- عباس قنبری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تبیین آرمان های انقلاب و تشریح اهداف انقلاب را می توان از اوجب واجبات دانست که باید بدون هیچ اتلاف وقتی به آن پرداخته شود.

کار تشکیلاتی و کار گروهی توام با پافشاری بر آرمانخواهی و عدالت خواهی و تقویت روحیه حق طلبی در بین دانشجویان و تشکل های اسلامی.

نماینده رییس دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد استان زنجان درباره برنامه های تشکل های واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد در استان زنجان گفت: شناساندن و معرفی شخصیت های ناب تراز انقلاب برای جوانان و دانشجویان، پرداختن به پایه های انقلاب برای رسیدن به مدینه فاضله مد نظر اسلام و دولت علوی صاحب العصر و الزمان (عج)، نگاه دقیق به عملکرد چهل و چهار ساله و دیدن و واکاوی کم کاری ها و اشتباهات، توان با پافشاری بر تبلیغ انقلاب و دستاوردهای انقلاب، ارزش نهادن بر کار جوانان و دانشجویان، افزایش تعداد کمی تشکل ها و همچنین عضو گیری تشکل های موجود و پاسخ به سوالات و رفع ابهامات جوانان به ویژه دانشجویان  از برنامه های مهم  تشکل های دانشگاهی دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بدون اتلاف وقت به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بپردازیم

باید بدون اتلاف وقت به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بپردازیم