مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-09فرهنگي

«مجبوریم» بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره وزول فرانسه شد


بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های آسیایی وزول در کشور فرانسه با اعطای یک جایزه به فیلم «مجبوریم» ساخته رضا درمیشیان به کار خود پایان داد.

- مجبوریم بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره وزول فرانسه شد بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های آسیایی وزول در کشور فرانسه با اعطای یک جایزه به فیلم مجبوریم ساخته رضا درمیشیان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد سینمایی که امسال از تاریخ اول فوریه (12 بهمن) تا 8 فوریه (19 بهمن) برگزار شد، فیلم مجبوریم به کارگردانی رضا درمشیان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم داستانی از نگاه مخاطبان جشنواره شد.

فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه و رضا بهبودی از بازیگران فیلم سینمایی مجبوریم هستند که پخش کننده بین المللی مجبوریم مستقل های ایرانی (محمداطبایی (مستقل های ایرانی) و تهیه کننده آن رضا دُرمیشیان است.

امسال لیلا حاتمی بازیگر ایرانی یکی از داوران بخش اصلی جشنواره فیلم های آسیایی وزول فرانسه بود که به همراه کوجی فوکودا کارگردان ژاپنی جایزه افتخاری دوچرخه طلایی این رویداد سینمایی را نیز دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجبوریم» بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره وزول فرانسه شد

«مجبوریم» بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره وزول فرانسه شد