مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-09بين الملل

تلاش اتحادیه اروپا برای ممنوعیت برپایی بازارهای حیات وحش


اتحادیه اروپا به دنبال معاهده ای است تا بر اساس آن برپایی بازارهای حیات وحش به منظور جلوگیری از بروز همه گیری های دیگر ممنوع شود.

- اتحادیه اروپا به دنبال معاهده ای است تا بر اساس آن برپایی بازارهای حیات وحش به منظور جلوگیری از بروز همه گیری های دیگر ممنوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام اتحادیه اروپا به رویترز گفت: اتحادیه اروپا به دنبال دستیابی به یک توافق جهانی با هدف جلوگیری از همه گیری های جدید است که این پیمان می تواند شامل ممنوعیت برپایی بازارهای حیات وحش و در نظر گرفتن مشوق هایی برای کشورهایی باشد که شناسایی ویروس یا سویه های جدید ویروس را گزارش می کنند.

این مقام اتحادیه اروپا که از ذکر نام خود خودداری کرده، گفت: مذاکره کنندگان بین المللی برای اولین بار امروز (چهارشنبه) برای فراهم ساختن شرایط گفتگو به منظور دستیابی به یک معاهده احتمالی ملاقات خواهند کرد.

هدف این است که تا ماه اوت به توافق اولیه برسیم.

با این حال، بروکسل تاکنون برای دریافت حمایت کامل از سوی ایالات متحده و سایر کشورهای بزرگ که برخی از آنها خواهان غیرالزام آور بودن هر گونه توافق هستند، با چالش مواجه بوده است.

بر اساس بیشتر نظریه های پذیرفته شده، همه گیری کووید-19 با انتقال کروناویروس از حیوان آلوده به انسان در بازار حیات وحش ووهان در چین آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اتحادیه اروپا برای ممنوعیت برپایی بازارهای حیات وحش

تلاش اتحادیه اروپا برای ممنوعیت برپایی بازارهای حیات وحش