مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-09سياسي

سند راهبری معاونت دانشجویی دانشگاه اصفهان نهایی می شود


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: تا اردیبهشت و نهایت خرداد سال 1401، سند راهبری معاونت دانشجویی دانشگاه اصفهان برای دوره یک ساله، پنج ساله و ده ساله تدوین و نهایی خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: تا اردیبهشت و نهایت خرداد سال 1401، سند راهبری معاونت دانشجویی دانشگاه اصفهان برای دوره یک ساله، پنج ساله و ده ساله تدوین و نهایی خواهد شد.

رضا علی نوروزی، امروز (چهارشنبه، 20 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته از زمان فعالیت ام در این معاونت، سعی بر این داشتم به دور از روزمرگی و آیین نامه ها به دنبال حل مشکلات دانشجویان باشم، اظهار کرد: سعی بر این دارم از مدیریت پشت میزنشینی در حل امور دانشجویان به شیوه مدیریت میدانی عمل کنم.

وی با بیان اینکه در زمان شروع فعالیتم در این معاونت از دو دانشجوی دکتری درخواست تدوین برنامه ای با توجه به کمبودها و داشته های دانشگاه تا 15 بهمن ماه را داده ام، گفت: افق دید ما این است که دانشجویان سال آینده از دانشگاه اصفهان ناراضی نباشند و تا پنج سال آینده این دانشگاه در این حوزه در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به برنامه های راهبردی این معاونت، گفت: برنامه محوری به جای انجام امور روزمره، ارتقا سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبری معاونت دانشجویی دانشگاه اصفهان نهایی می شود

سند راهبری معاونت دانشجویی دانشگاه اصفهان نهایی می شود