مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-09سياسي

لزوم اختصاص سهم مناسبی از تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید سهم مناسبی از تسهیلات اشتغال زایی را به مددجویان کمیته امداد اختصاص دهد.

- علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به مکلف شدن کمیته امداد برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در سال آینده اظهار کرد: کمیته امداد در حوزه ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت از یک مزیت نسبی به سایر دستگاه ها برخوردار است و می تواند از طریق ایجاد مشاغل خانگی به استقلال و خودکفایی خانواده ها کمک کند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد هر شغل باید برآوردهای درستی از میزان سرمایه لازم انجام و متناسب با آن هدف گذاری ایجاد اشتغال در کشور صورت گیرد، ایجاد 500 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد باید سرمایه لازم را داشته و منابع اعتباری لازم برای تحقق آن در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مزیت ایجاد مشاغل خانگی عدم نیاز به سرمایه های هنگفت است، ادامه داد: کمیته امداد با مبالغ خرد می تواند فرصت های شغلی ایجاد کند که در این راستا حمایت از کمیته امداد در ایجاد اشتغال بحث بسیار مهمی است و مجلس شورای اسلامی باید سهم مناسبی از تسهیلات اشتغال زایی را به کمیته امداد اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص سهم مناسبی از تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان

لزوم اختصاص سهم مناسبی از تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان