مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-09سياسي

دهه فجر امسال 30 روستای استان یزد برق دار می شوند


سرپرست شرکت توزیع برق یزد با بیان این که اجرای 124 طرح برق رسانی جدید در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در دهه فجر امسال 30 روستای استان یزد برق دار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی جم پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: در حال حاضر 82 خدمت این نهاد به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

وی با اشاره به اهمیت دستاوردهای مختلف وزارت نیرو بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد، گفت: شرکت توزیع برق استان یزد در بسیاری از شاخص های عملکردی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

سرپرست شرکت توزیع برق یزد با اشاره به وجود یک هزار روستا در سطح استان، گفت: تاکنون 949 روستا برق دار شدند و در یوم الله دهه فجر امسال نیز 30 روستا با اعتباری بالغ بر 14.

5 میلیارد تومان برق دار می شوند.

جم در ادامه با بیان این که در حال حاضر اطلاعات 737 هزار و 230 مشترک در سیستم شرکت توزیع برق استان یزد ثبت شدند، تصریح کرد: در 10 ماهه امسال 4هزار و 730 میلیون کیلووات ساعت برق در استان یزد مصرف شده که بالغ بر 66 درصدآن به دو بخش کشاورزی و صنعتی اختصاص یافته است.

وی در خصوص هوشمندسازی رصد مصرف برق در استان یزد نیز بیان کرد: 9500 کنتور بزرگ در سطح استان هوشمند سازی شدند و میزان مصرف آنها با استفاده از نرم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر امسال 30 روستای استان یزد برق دار می شوند

دهه فجر امسال 30 روستای استان یزد برق دار می شوند