مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-09سياسي

تبدیل روستای باغخواص به یک بخش مستقل و شهر خواسته زیادی نیست


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل روستای باغخواص به یک بخش مستقل و شهر خواسته زیادی نیست.

- به گزارش، حسین نوش آبادی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد بقیه الله الاعظم دهستان باغخواص اظهار داشت: مردم روستای باغخواص خواسته زیادی ندارند، بحث تبدیل شدن باغخواص به یک بخش مستقل و شهر خواسته زیادی نیست و مصمم هستیم مقدمه این روستا را به بخش و مرکز بخش و به شهر ارتقا دهیم و این یکی از موضوعاتی است که دنبال می کنیم و می خواهیم روستای باغخواص را همانطور که در گذشته به عنوان یک روستای ویژه و با هویت و یک سرزمین آباد مورد توجه قرار می دادند نگاه کنیم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم هر منطقه و جغرافیایی در کشور یک هویت، قدمت و پیشینه ای دارد که برای دانستن آن پیشینه و شناخت آن هویت باید توجه ویژه کنیم و این پیشینه را باید به جوانان امروز بازگو کنیم تا نسبت به گذشته جغرافیای خود اطلاعات کافی داشته باشند.

نوش آبادی افزود: مردم باغخواص مردمی متدین، ولایتمدار، بافرهنگ و با روحیه ولایی و انقلابی است، برای آنکه بتوانیم آینده را ترسیم کنیم باید به گذشته هم بیندیشیم و بدانیم در شرایطی بودیم و در حال حاضر در چه شرایطی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل روستای باغخواص به یک بخش مستقل و شهر خواسته زیادی نیست

تبدیل روستای باغخواص به یک بخش مستقل و شهر خواسته زیادی نیست