مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-09سياسي

حبیبی: 3990 معتاد متجاهر در فارس جمع آوری شده است


طی مراسمی با حضور مسئولان و اعضای دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر استان فارس، بالغ بر 18 تن انواع موادمخدر کشف شده، در شیراز امحاء شد.

- فرمانده انتظامی استان فارس صبح چهارشنبه 20 بهمن در حاشیه مراسم امحاء موادمخدر غیردارویی در شیراز، گفت: با تلاش دستگاه های متولی نسبت به جمع آوری سه هزار و990 معتاد متجاهر اقدام شده و فضای عمومی استان نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده و البته حتی یک معتاد متجاهر هم نباید در خیابان ها داشته باشیم.

سردار رهام بخش حبیبی خاطرنشان کرد: بیش از 3800 شهید و 12 هزار جانباز از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای مقابله با مواد مخدر تقدیم انقلاب شده اند و در استان فارس نیز 112 شهید در راستای مقابله با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

او با بیان اینکه بیش از 51 تن مواد مخدر امسال در فارس کشف شده است، افزود: در این راستا بیش از 580 قاچاقچی، 291 توزیع کننده عمده و بیش از 4 هزار و 567 خرده فروش دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه امحاء 18 تن انواع موادمخدر به صورت نمادین انجام شد، اصحاب رسانه را از ارکان مهم اجتماعی و عاملی تاثیرگذار برای کاهش معضلات اجتماعی دانست و تاکید کرد: می توان با استفاده از ظرفیت رسانه زمینه کنترل مشکلات اجتماعی را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: 3990 معتاد متجاهر در فارس جمع آوری شده است

حبیبی: 3990 معتاد متجاهر در فارس جمع آوری شده است