مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-09سياسي

اجرای طرح توسعه در تحت پوشش قرار دادن محلات کم برخوردار زنجان


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: طرح توسعه در تحت پوشش قرار دادن محلات کم برخوردار در 20 منطقه کم برخوردار استان زنجان آغاز شده است .

- ایسنا/زنجان مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: طرح توسعه در تحت پوشش قرار دادن محلات کم برخوردار در 20 منطقه کم برخوردار استان زنجان آغاز شده است .

یعقوب شیویاری (20 بهمن ماه) در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: نسخه الکترونیک به استثنای برخی موارد جزیی به صورت صددرصد نسخه های تولید شده در استان زنجان به صورت الکترونیکی پیچیده می شود.

وی با اشاره به حمایت سازمان بیمه سلامت از نسخه نویسی الکترونیک، افزود: بسته های خدمتی که سازمان بیمه سلامت چندین سال پیگیر بود، موضوع ناباروری از ابتدای سال که به مراکز ناباروری مراجعه کردند، اسناد آنان قابل پذیرش است.

این مسئول با بیان اینکه یک مرکز ناباروری در بیمارستان موسوی زنجان وجود دارد که افراد می توانند به این مرکز مراجعه کنند، تصریح کرد: طرح توسعه در تحت پوشش قرار دادن محلات کم برخوردار که براساس این تفاهم نامه ملزم شد از 2 هزار و 20 محله کم برخوردار تعریف شده در سطح کشور از لحاظ معیشتی، اشتغال، درمان حل کنند و در صورتی که فاقد پوشش بیمه باشند، بیمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه در تحت پوشش قرار دادن محلات کم برخوردار زنجان

اجرای طرح توسعه در تحت پوشش قرار دادن محلات کم برخوردار زنجان