مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-09فرهنگي

«سرخپوست ها» در باوی نقش می آفرینند


نمایش کمدی «سرخپوست ها» توسط گروه های تئاتر موعود و مهجه الزهرا تا پایان دهه مبارک فجر در شهرستان باوی روی صحنه است.

- ایسنا/خوزستان نمایش کمدی سرخپوست ها توسط گروه های تئاتر موعود و مهجه الزهرا تا پایان دهه مبارک فجر در شهرستان باوی روی صحنه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرخپوست ها به نویسندگی و کارگردانی محمد نگراوی کاری از گروه های تئاتر موعود و مهجه الزهرا از 17 تا 22 بهمن 1400 ساعت 20:30 در سالن آمفی تئاتر ملاثانی به روی صحنه رفته است.

در این نمایش محمد نگراوی، قاسم بدوی، سمیه سلامات، جلال عضیمی، محمد مهدی نگراوی، کوثر سلامات، الینا یسارپور، سیدحسین کوتی، حسین نبگان، مرتضی مشکوکی، عباس یسارپور، سجاد عتابی، سینا عتابی، سیدمیثم حسینی، رضا مراقی، محمد وائلی و معین نگراوی بازیگری می کنند.

این نمایش موضوع حفاظت از محیط زیست و تاثیر رعایت نکردن مردم در مسافرت های باغی و جنگلی کوهستانی و دریایی و جمع نکردن زباله ها و ماندن و پخش شدن در محیط زیست را با زبان طنز به چالش می کشد.

سایر عوامل نمایش سرخپوست ها عبارت از محمدمهدی دلف لویمی (تهیه کننده)، سمیه سلامات (دستیار کارگردان) و محمد نگراوی (سرپرست گروه) هستند.

نمایش طنز سرخپوست ها توسط گروه های تئاتر موعود و مهجه الزهرا وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باوی و اداره فرهنگ و ارشاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرخپوست ها» در باوی نقش می آفرینند

«سرخپوست ها» در باوی نقش می آفرینند