مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-09اقتصادي

شهرداری از اجرای طرح ملی مسکن منتفع خواهد شد


اجرای طرح ملی مسکن در همدان باعث انتفاع شهرداری خواهد شد.

- با اشاره به لزوم گسترش شهری همدان اظهار داشت: به اعتقاد بنده سطح شهر همدان نسبت به جمعیت ساکن در آن بسیار کم بوده و شما ترافیکی که در سطح شهر همدان می بینید به این دلیل است که جمعیت زیادی در یک محدوده معین جمع شده اند.

وی افزود: با توجه به گسترش ساخت و سازها در شهر همدان به ویژه بلند مرتبه سازی باعث تراکم جمعیت در محدوده کمی شده و هر خانواده ای نیز حداقل یک خودرو در منزل دارد و باید به موضوع گسترش شهر همدان نگاه جدی شود.

رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه بایستی حداقل یک هزار تا یک هزار و 500 هکتار به مساحت شهر همدان اضافه شود، گفت: در حال حاضر مساحت فعلی همدان 5 هزار و 700 هکتار بوده که 680 هکتار در شورای عالی شهرسازی مصوب و به شهر همدان اضافه شد.

مسگریان خاطرنشان کرد: بخشی از این 680 هکتار تحت عنوان نهضت ملی مسکن بوده که در طرح جامع شهری هم این موضوع در حال تدوین است.

وی با اشاره به هزینه سر سام آور تهیه مسکن برای مردم بیان کرد: امروز قیمت هر متراژ ملک و زمین در همدان بسیار بالا بوده و با شهرهای بزرگ نیز در حال رقابت است و تهیه مسکن واقعاً دیگر کار هر کسی نیست به ویژه جوانان ما که به شدت مشکل مسکن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از اجرای طرح ملی مسکن منتفع خواهد شد

شهرداری از اجرای طرح ملی مسکن منتفع خواهد شد