مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-09پزشكي

علل پف صبحگاهی چشم چیست؟


ورم دور چشم که معمولا پف کردن چشم نامیده می شود، ناشی از وجود مایع اضافی در بافت همبند اطراف چشم است که می تواند یک عارضه ارثی یا نشانه زخم، عفونت یا آسیب های دیگر در ناحیه اطراف چشم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسکانیوز، ورم دور چشم که معمولا پف کردن چشم نامیده می شود، ناشی از وجود مایع اضافی در بافت همبند اطراف چشم است که می تواند یک عارضه ارثی یا نشانه زخم، عفونت یا آسیب های دیگر در ناحیه اطراف چشم باشد.

اگر زیر چشم هایتان بعد از بیدار شدنتان، به نسبت شب قبلتان باد کند، در این صورت شما پف چشم دارید ،این رخداد رایج می تواند نتیجه چندین عامل باشد، از جمله چیزی که می خورید و اینکه چگونه می خوابید.

درک و تعیین اینکه چرا ناحیه زیر چشم شما متورم شده است، به شما کمک می کند تا مشکل را رفع کنید و از پف های ناخواسته ای که در صبح ها ظاهر می شوند، جلوگیری کنید.

وضعیت و حالت خوابیدنتان مشکل دارد: یک استراحت خوب در شب مهم است، اما صاف دراز کشیدن می تواند باعث ایجاد مایع در زیر چشمان شود.

سر خود را روی یک یا دو بالش قرار دهید این کار اجازه می دهد تا نیروهای جاذبه به طور طبیعی مایع را از زیر چشم شما بیرون بکشاند.

داشتن خواب شبانه ضعیف از دلایل پف چشم در صبح: خوابیدن بد در شب می تواند در هنگام صبح باعث پف چشم شما شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل پف صبحگاهی چشم چیست؟

علل پف صبحگاهی چشم چیست؟