مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-09فرهنگي

موسیقی «دسته دختران» شبیه دیگر آثارم نیست/ روایت درست منیر قیدی


ستار اورکی می گوید «دسته دختران» پنجمین تجربه آهنگسازی او برای فیلم هایی از این دسته است اما تلاشش بر این بوده است که شباهتی به دیگر آثارش نداشته باشد و اثر جدیدی را ارایه بدهد.

- ستار اورکی می گوید دسته دختران پنجمین تجربه آهنگسازی او برای فیلم هایی از این دسته است اما تلاشش بر این بوده است که شباهتی به دیگر آثارش نداشته باشد و اثر جدیدی را ارایه بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستار اورکی آهنگساز نام آشنای سینمای ایران پس از کسب دیپلم افتخار بهترین موسیقی متن از جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم ویلایی ها ، در دومین همکاری خود با منیر قیدی آهنگسازی دسته دختران را برعهده گرفته است.

به عقیده برخی از منتقدان این موسیقی به دلیل لحن و روایتگری که دارد، نقش بسزایی در روند فیلم داشته و یکی از نقاط قوت اثر به حساب می آید.

این آهنگساز برای ساخت موسیقی با چالش هایی مواجه بوده است چراکه دسته دختران پر از افکت های صوتی و صداهای انفجار و شلیک است.

از سوی دیگر موسیقی باید با صحنه هایی که حاوی شکست و پیروزی و شجاعت و غرور است، هماهنگ باشد.

این اتفاق در دسته دختران رخ داده، ستار اورکی که سال هاست برای پروژه های مختلف سینمایی آهنگسازی کرده، از عهده این کار برآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی «دسته دختران» شبیه دیگر آثارم نیست/ روایت درست منیر قیدی

موسیقی «دسته دختران» شبیه دیگر آثارم نیست/ روایت درست منیر قیدی