مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-09اقتصادي

انتقال ساکنان از زیر دکل فشارقوی به طرح جهش مسکن در شهرری


باتوجه به اجرای طرح جهش تولید مسکن در محله امامزاده ابوالحسن، پیشنهاد می شود ساکنان محله قسمت خوانی طی تهاتر، ملک های خود را با واحدهای این طرح معاوضه کنند و بدین ترتیب مردم این محله از زیر دکل کابل فشارقوی رها شوند.

- آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان ری به دلیل تداخلات با شهرداری تهران دارای مشکلاتی است که رفع آنها در حیطه اختیارات شهرستان نیست.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بسیاری از روستاهای بخش مرکزی در حد جمعیت یک شهر است گفت: خاورشهر در بخش مرکزی که با منطقه 15 تداخل دارد، حدود 25 هزار نفر جمعیت دارد اما نه تنها شهر نیست بلکه حتی به عنوان روستا هم ثبت نشده است و به عنوان نقطه جمعیتی محسوب می شود.

بخشدار مرکزی ری ادامه داد: خاورشهر با کمبود اتوبوس های شهری مواجه است که در این رابطه فرماندار ری طی مکاتبه با شهردارتهران این موضوع را مطرح کرده که شهرداری اعلام کرده، قرار است اتوبوس های جدید وارد شود تا اختصاص دهیم.

اداره کانال ها برای ساماندهی کانال ری-ورامین همکاری کند شب کوکا در ادامه عنوان کرد: 13 کیلومتر از کانال ری ورامین در بخش مرکزی قرار دارد که مشکلاتی در این خصوص ایجاد شده است لذا به دنبال فنس کشی تا محدوده خاورشهر هستیم و در این رابطه میزان هزینه ها برآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ساکنان از زیر دکل فشارقوی به طرح جهش مسکن در شهرری

انتقال ساکنان از زیر دکل فشارقوی به طرح جهش مسکن در شهرری