مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-09فرهنگي

ضرورت تولید آهنگ های انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر تولید آهنگ های انقلابی و آصار موسیقایی وحدت آفرین و تمدن ساز را ضرورتی اجتناب ناپذیر توصیف کرد.

- به نقل از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد.

در پیام اسماعیلی آمده است: جشنواره های هنری فجر انقلاب اسلامی جلوه گاه حضور متعهدانه هنرمندان کشور عزیزمان از سراسر ایران اسلامی در آیین های ملی و مردمی است.

نغمه های موسیقایی هنرمندان در میعادگاه جشنواره موسیقی فجر بیانگر این حقیقت است که موسیقی اصیل و ارزشمند، می تواند در تحولات جامعه ایفای نقش کند.

چنان که در روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران، در برهه های سرنوشت ساز و تاریخ ساز پس از آن متناسب با رویکردهای متعالی در جهت تقویت روحیه انقلابی و در زمان دفاع مقدس بیش از چهار دهه در کنار مردم با خلق آثاری ارزشمند و ماندگار، نقش آفرینی نموده است.

در گام دوم انقلاب اسلامی بر این باورم که شناسایی و رشد استعدادهای موسیقایی در میان نسل های جوان تر با هدف خلق آثار با مضامین ارزشمند، وحدت آفرین، تمدن ساز و تحکیم کننده پیوندهای اجتماعی و اخلاقی و نیز تولید آهنگ های انقلابی یک ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تولید آهنگ های انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی

ضرورت تولید آهنگ های انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی