مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-09سياسي

«لیبرالهای داخلی» خط امام(ره) را درک نمی کنند/ به انقلاب اتهام می زنند


رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: لیبرال ها خط امام را قبول ندارند و به همین دلیل به نهضت انقلاب اتهام چپ بودن می زنند؛آنها می خواهند نقش اسلام را در نهضت امام کمرنگ کنند! - ، گروه سیاست- می گوید در میان جریان های چپ به هیچ عنوان سیاست براندازی مطرح نبود؛ به علت وابستگی این جریانات به بیگانگان، دولت های قدرتمند هم چراغ سبز برای سرنگونی شاه نشان نمی دادند به همین جهت جریان های چپ و راست مبارز معتقد بودند که محمد رضا سمبل وحدت ایران است و باید حفظ شود.

در همین راستا خاطرات قابل توجهی از گفتگوی مهدی بازرگان با امام خمینی در نوفل لوشاتو پیرامون پیام تلویزیونی شاه با مردم نقل می کند و به صراحت اعلام می کند: هیچ شباهتی بین نهضت امام و جریان های چپ وجود ندارد.

او در عین حال تحریف تاریخ نگاری را مسئله جدیدی نمی داند و تاکید می کند: دشمن با تحریف تاریخ تلاش می کند چهره ها و جریان های خدوم و خائن به ملت ایران را در حافظه تاریخی جامعه جابجا کند! امام (ره) طی نامه ای به این تاریخ پژوه در دی ماه سال 67 تدوین تاریخ انقلاب اسلامی را به او واگذار کرد، از آثار علمی سید حمید روحانی کتاب 4 جلدی نهضت امام خمینی است که بالغ بر 6000 صفحه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لیبرالهای داخلی» خط امام(ره) را درک نمی کنند/ به انقلاب اتهام می زنند

«لیبرالهای داخلی» خط امام(ره) را درک نمی کنند/ به انقلاب اتهام می زنند