مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-09سياسي

آغاز عملیات دو طرح عمرانی در نوش آباد


فرماندار آران و بیدگل از آغاز عملیات اجرایی دو طرح عمرانی در نوش آباد هم زمان با جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- علی اکبر رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلنگ آغاز عملیات محور ارتباطی شهرک صنعتی انصار نوش آباد به شهرک های صنعتی هلال و سلیمان صباحی آران و بیدگل با برآورد هزینه 190 میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی افزود: عملیات اجرایی مرحله دوم طرح آبرسانی به شهرک صنعتی انصار نوش آباد دومین طرحی بود که در این شهر آغاز شد تا با صرف اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

فرماندار آران و بیدگل، تصریح کرد: هم زمان با سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به شهرستان آران و بیدگل، شرکت برق صنعتی مبتکر با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی انصار شهر نوش آباد به بهره برداری رسید.

رضایی تأکید کرد: یکی از هدف های کلان توسعه، کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال برای تأمین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی تلقی شده و راهبردی برای بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی در شهرهای کوچک و کاهش فقر است.

وی گفت: افزایش تولید و ارتقای بهره وری در شهرهای کوچک، تلاشی فراگیر است و به محدوده یک بخش خلاصه نمی شود و همه بخش ها و زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فیزیکی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات دو طرح عمرانی در نوش آباد

آغاز عملیات دو طرح عمرانی در نوش آباد