مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-09اقتصادي

کرمانشاه تنها استان بدون داروخانه هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با انتقاد از اینکه کرمانشاه تنها استان ایران است که داروخانه هلال احمر ندارد، گفت: به نظر می رسد دست های پشت پرده ای برای اینکه اقتصاد داروخانه ها حفظ شود، - مخالف این کار هستند.

دکتر فرزین معتمدی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نبود داروخانه هلال احمر در کرمانشاه، اظهار کرد: تا سال گذشته فقط کرمانشاه و لرستان داروخانه هلال احمر نداشتند، اما اخیرا لرستان هم موفق شد مجوز خود را اخذ کند و فقط کرمانشاه باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معتمدی از پیگیری های چندین ساله برای راه اندازی داروخانه هلال احمر کرمانشاه یاد کرد و افزود: در شرایطی مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه داده نمی شود که حتی دستور مساعد وزیر وقت بهداشت(دکتر نمکی) و استاندار وقت(بازوند) را هم داشتیم، اما مشخص نیست در این بین چه اتفاقی می افتد که مجوز داده نمی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: وقتی از دانشگاه علوم پزشکی جویا می شویم اعلام می کنند مشکلی با این موضوع ندارند و وزارت بهداشت مجوز نمی دهد، اما چطور است که وزارت بهداشت طی سال اخیر برای لرستان مجوز داروخانه هلال احمر را صادر کرد، اما به کرمانشاه این مجوز را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه تنها استان بدون داروخانه هلال احمر

کرمانشاه تنها استان بدون داروخانه هلال احمر