مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-09سياسي

افتتاح 15 طرح شهرستان اشکذر همزمان با ایام الله دهه فجر


15 طرح صنعتی، عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بیش از 650 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

- در مراسمی که به همین منظور با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر عامل شرکت گاز استان، سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، اعضای شورای تأمین، بخشداران و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان اشکذر برگزار شد، طرح های گازرسانی به شش روستای بخش خضرآباد، واحد پرورش شترمرغ و مجتمع نان خشکه پزی اثنی عشر به صورت نمادین افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون استاندار در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به شش روستای بخش خضرآباد، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های شرکت گاز استان، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان اشکذر هدیه ناقابلی است که این روزها در دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم اهدا می شود و می تواند زمینه رشد اقتصادی منطقه و مهاجرت معکوس را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، غبارروبی و گلباران قبور شهدای بخش خضرآباد و زیارت امامزاده سید کافی و برگزاری نشست ستاد کرونای شهرستان اشکذر از دیگر برنامه های حضور معاون سیاسی استانداری یزد در این شهرستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 طرح شهرستان اشکذر همزمان با ایام الله دهه فجر

افتتاح 15 طرح شهرستان اشکذر همزمان با ایام الله دهه فجر