مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-09سياسي

توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی آن دارد


امام جمعه اردکان ضمن توصیه به مسئولان شهری در جهت ایجاد وحدت و آرامش درونی شهر برای توسعه و پیشرفت شهر، ملاک اصلی در سنجش اعمال را نه در کثرت آنها بلکه در حسنه بودنشان دانست.

- حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرانق و رییس و عضو شورای اسلامی شهر اردکان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: طبق گزارش های ارائه شده، اقدامات خوبی از سوی شهرداری تازه تاسیس خرانق برای ایام دهه مبارک فجر و استقبال از نوروز 1401 انجام شده است.

وی اعلام کرد: تنها مقوله جهت پیشبرد اهداف شهر خرانق و اردکان، وحدت و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و خرانق با همدیگر است که ضمن ایجاد پیشرفت در این شهر تازه تاسیس، ناملایمات نیز از بین می برد.

امام جمعه اردکان گفت: اگر وحدت و انسجام بین مسئولان شهر متزلل شود، در پیشبرد اقدامات شهر دچار مشکل خواهید شد لذا برای توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی شهر است.

شاکر در پایان سخنانش با بیان اینکه کثرت اعمال ملاک خوبی نیست، عنوان کرد: ملاک اصلی در سنجش اعمال، حسنه بودن آن است بنابراین باید تلاش کنیم در اعمال خود رضای خدا و مردم را مدنظر داشته باشیم.

عبدالرسول یزدی شهردار خرانق نیز در این دیدار گفت: با توجه به ارتقای خرانق به شهر، مردم باید این تفاوت را کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی آن دارد

توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی آن دارد