مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-09ورزشي

کمپین نه به اعتیاد در شهرستان خاش شکل گرفت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: کمپین نه به اعتیاد با هدف فرهنگ سازی مقابله با این پدیده شوم در این شهرستان تشکیل شد.

- جلال هاشم زهی در گفت و گو با ایسنا افزود: هدف از تشکیل این کمپین فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت جامعه در مبارزه با پیشگیری از اعتیاد تشکیل شده است.

وی اعتیاد را یکی از آسیب های اجتماعی دانست و تاکید کرد: تلاش و مشارکت همگانی یکی از فاکتور های مهم و اساسی در مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم به حساب می آید.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این کمپین بسیار گسترده است، اظهار داشت: آحاد مختلف مردم همچون، هنرمندان، فعالان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، کارمندان، کسبه و سایر افراد حاضر در جامعه هدف این کمپین است.

هاشمزهی با اشاره به اینکه مبارزه با این پدیده شوم نباید فقط به هفته اعتیاد اختصاص پیدا کند، ادامه داد: باید در طول سال با برگزاری برنامه های مفید و متنوع همشهریان را با خطرات مصرف مواد مخدر و دخانیات آگاه ساخت تا جامعه ای عاری از مواد مخدر را داشته باشیم.

هاشم زهی در پایان از همه عزیزانی که در این برنامه همکاری لازم را مبذول داشته اند قدرانی و ابراز امیدواری کرد: در آینده با همکاری مردم، افراد تاثیرگذار و نهادهای مختلف گام های مثبتی در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین نه به اعتیاد در شهرستان خاش شکل گرفت

کمپین نه به اعتیاد در شهرستان خاش شکل گرفت