مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 07:322022-02-09اقتصادي

خردادماه آغاز فعالیت مجموعه تولید موبایل و تبلت در هرمزگان


استاندار هرمزگان با اشاره به کلنگ زنی احداث مجموعه تولید موبایل و تبلت در بندرعباس گفت: این امر قدم مناسبی است و به صنایع موجود در استان تنوع بخشی خواهد کرد و با این گام امیدواریم هرمزگان به یکی از قطب های صنایع الکترونیک کشور نیز تبدیل شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به کلنگ زنی احداث مجموعه تولید موبایل و تبلت در بندرعباس گفت: این امر قدم مناسبی است و به صنایع موجود در استان تنوع بخشی خواهد کرد و با این گام امیدواریم هرمزگان به یکی از قطب های صنایع الکترونیک کشور نیز تبدیل شود.

مهدی دوستی صبح امروز (20 بهمن ماه) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی در ایام مبارک دهه فجر، چهار افتتاح پروژه و سه کلنگ زنی داشتیم.

وی افزود: در ابتدای صبح با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول محترم رییس جمهور افتتاح 75 طرح آموزشی شامل 307 کلاس درس افتتاح شد.

استاندار هرمزگان گفت: پس از این برنامه 4 طرح مهم صنعت برق استان به بهره برداری رسید، بهره برداری از یک واحد بسته بندی آب معدنی و بهره برداری از هنرستان شهید فخری زاده دیگر برنامه های امروز بود البته برای این هنرستان قرار است یک سری تجهیزات نیز به زودی اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خردادماه آغاز فعالیت مجموعه تولید موبایل و تبلت در هرمزگان

خردادماه آغاز فعالیت مجموعه تولید موبایل و تبلت در هرمزگان