مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 00:272022-02-08اقتصادي

شرکت ها حق آلایندگی به شهرداری شوش پرداخت نمی کنند


رییس شورای اسلامی شهر شوش با اشاره به پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری گفت: شرکت ها حق آلایندگی خود را به شهرداری شوش پرداخت نمی کنند.

- اظهار کرد: بهبود وضعیت معیشتی و ایجاد انگیزه در نیروی های انسانی نقش تعیین کننده ای را در دستیابی به اهداف مختلف و ایجاد رشد و توسعه ایفا می کند.

وی ضمن عذر خواهی از کارکنان شهرداری شوش بابت تأخیر در پرداخت حقوق گفت: با پیگیری شهردار و همراهی شورای شهر بخشی از منابع مالی تأمین و حقوق معوقه کارکنان شهرداری در روزهای اخیر پرداخت شد.

رییس شورای شهر شوش خواستار همکاری و هم افزایی همه کارکنان برای عبور از بحران مالی و ارتقای سطح خدمات در شهر شوش شد و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا یک حقوق معوقه دیگر بزودی پرداخت شود تا شاهد به روز بودن حقوق کارکنان شهرداری باشیم.

میاحی به نشست اخیر شهرداران و رؤسای شوراهای شهرهای تابعه شوش و کرخه با مسئولان کشوری در تهران اشاره کرد و افزود: با دعوت و هماهنگی نماینده مردم شوش در مجلس نشست هایی با برخی مسئولان در وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های و سازمان امور مالیاتی برای پیگیری مشکلات شهرهای شوش، فتح المبین، حر و شاوور برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از نماینده مردم شوش در مجلس برای برگزاری جلسات با مسئولان کشوری بیان کرد: در نشست با رییس سازمان شهرداری ها، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ها حق آلایندگی به شهرداری شوش پرداخت نمی کنند

شرکت ها حق آلایندگی به شهرداری شوش پرداخت نمی کنند