مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-08سياسي

شرایط گذشته و پیشرفت های امروز کشور بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی شود


باید شرایط گذشته کشور و پیشرفتهای حال حاضر را بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی کرد تا حربه های دشمن در دروغ پردازی و لجن پراکنی بی اثر شود.

- ، غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد با بیان اینکه در ایران، ملت و حاکمیت از هم جدا نیستند، اظهار داشت: این جریان نفاق و نفوذ است که دشمن در پیگیری اهداف شوم آن و بی ثبات سازی ایران اسلامی کمک می کند.

وی، امیدآفرینی و تلاش برای ایجاد ایرانی امن و آباد را وظیفه کارگزاران در نظام اسلامی دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی 43 سال است که پا به پای تلاش در عرصه پیشرفت و توسعه در جبهه جنگ با دشمنان این مرز و بوم نیز ایستاده است هم آن زمان که جنگ مستقیم و یا جنگ نیابتی را در دستور کار داشتند و امروز که با جنک ادارکی، شناختی و ترکیبی به میدان تقابل با نظام اسلامی آمده اند.

رییس کل دادگستری استان یزد، مشارکت در جهاد تبیین را حسب الامر رهبر معظم انقلاب الزامی دانست و گفت: اگر داشته ها، پیشرفت ها و محاسن نظام اسلامی را در قالب درست و هنرمندانه به سمع و نظر مردم نرسد بدون تردید، دروغ پراکنی ها و شایعه گستری های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی اثر خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط گذشته و پیشرفت های امروز کشور بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی شود

شرایط گذشته و پیشرفت های امروز کشور بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی شود