مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-08سياسي

حوزه علمیه امام جماعت متخصص پرورش دهد


معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باتوجه به افزایش سطح سواد عمومی، حوزه علمیه باید در عصر حاضر به پرورش امام جماعت متخصص اهتمام ورزد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفت وگویی، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خداوند در آیه 18 سوره توبه به اهمیت مسجد، ارکان و افراد حاضر در آن اشاره می کند.

وی با بیان اینکه ابتدا خداوند موضوع مسجد محوری را به مسلمانان تاکید کرده است، عنوان کرد: در مرحله نخست باید به این موضوع پی ببریم که چه افرادی می توانند در بحث مساجد فعالیت داشته باشند که مهم ترین خصوصیت این افراد ایمان به خداوند و رستاخیز است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این افراد فقط از خداوند می ترسند، مطرح کرد: افرادی که می خواهند از مساجد به عنوان پایگاه ها و محورهای انقلاب فعالیت و نقش آفرینی داشته باشند، نباید از غیر خدا بترسند چراکه در غیر این صورت هیچ گاه نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

وی با بیان چند آیه دیگر از قرآن کریم که به مسجدمحوری اشاره دارد؛ خاطرنشان کرد: این همه تاکید خداوند در قرآن کریم به این معنا است که اگر بخواهیم حرکت نورانی در جامعه ایجاد کنیم باید تنها به مساجد تکیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه امام جماعت متخصص پرورش دهد

حوزه علمیه امام جماعت متخصص پرورش دهد