مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:022022-02-08اقتصادي

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی: 30 درصد روغن مصرفی کشور پالم است


دبیر انجمن روغن نباتی کشور با بیان اینکه روند واردات روغن پالم در پنج سال اخیر از ثبات برخوردار بوده، افزود: دلیل این مساله نیز دستورالعمل ها و مقررات کشور است که باید 30 درصد روغن مصرفی پالم باشد.

- دبیر انجمن صنایع روغن نباتی: 30 درصد روغن مصرفی کشور پالم است دبیر انجمن روغن نباتی کشور با بیان اینکه روند واردات روغن پالم در پنج سال اخیر از ثبات برخوردار بوده، افزود: دلیل این مساله نیز دستورالعمل ها و مقررات کشور است که باید 30 درصد روغن مصرفی پالم باشد.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران گفت: بر اساس دستورالعمل ها و مقررات کشور، فقط 30 درصد روغن مصرفی کشور پالم است در صورتی که امکان واردات 550 تا 600 هزار تن روغن پالم به کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیر هوشنگ بیرشک در همایش ی کروزه نقش روغن پالم مالزی در تامین روغن های مورد نیاز ایران با بیان اینکه انجمن روغن نباتی 77 عضو دارد، افزود: 25 کارخانه روغن کشی در کشور وجود دارد که ظرفیت آنها 5 میلیون و 400 هزار تن در سال است.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اظهارداشت: 58 کارخانه تصفیه روغن نیز در کشور داریم که ظرفیت آنها 5.

8 میلیون تن است.

وی گفت: تولید داخلی دانه های روغنی از سال 2002، حدود 342 هزار تن بوده که در حال حاضر به 430 هزار تن رسیده و حجم واردات 469 هزار تن بوده که اکنون به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی: 30 درصد روغن مصرفی کشور پالم است

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی: 30 درصد روغن مصرفی کشور پالم است