مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-08پزشكي

سردرگمی مردم شهرقدس در انجام تست کرونا/ مدیر شبکه بهداشت قدس پاسخگو نیست


با اوج گیری سویه اُمیکرون در کشور، درخواست انجام تست تشخیص کووید 19 در حال افزایش است و در شهرستان قدس با جمعیت 400 هزار نفری وجود تنها 2 مرکز انجام تست با ساعت های کاری بسیار محدود موجب ازدحام و گلایه شهروندان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، با اوج گرفتن دوباره بیماری کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس، میزان مراجعه کنندگان جهت انجاموتست تشخیص کویید 19 افزایش یافته است.

  در شهرستان قدس با جمعت حدود 400 هزار نفری، تنها 2 مرکز جهت انجام تست وجود دارد که فقط در ساعات خاصی اقدام به خدمت رسانی می کنند و این در حالیست که با توجه به تراکم بالای جمعیتی و مدت زمان ساعت کم کاری در این مراکز شهروندان را در ساعاتی از روز سردرگم کرده است.

مرکز سلامت نیمه شعبان از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 و مرکز شهید عشرتی در خیابان امامزاده نیز از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 فعالیت خود را برای نمونه گیری و درمان بیماری کرونا اعلام کرده است.

  طی بازدید میدانی خبرنگار فارس از این دو مرکز، مرکز نیمه شعبان پیش از پایان ساعت کاری تعطیل شد و این دو مرکز صرفا در ساعات اولیه صبح به مراجعه کنندگان به صورت دستی وقت میدهند و مرکز شهید عشرتی نیز در ساعاتی از بعدازظهر نمونه گیری کرونا را انجام می داد و در ساعاتی از روز هیچ مرکزی پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی مردم شهرقدس در انجام تست کرونا/ مدیر شبکه بهداشت قدس پاسخگو نیست

سردرگمی مردم شهرقدس در انجام تست کرونا/ مدیر شبکه بهداشت قدس پاسخگو نیست