مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-08اقتصادي

تحقق مطالبه 10 ساله مردم مهریز در دهه فجر 1400


سرپرست فرمانداری مهریز با بیان این که در دهه فجر امسال مطالبه 10 ساله مهریزی ها محقق می شود، از کلنگ زنی ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- محمد دهقان بنادکی در نشست خبری اعلام برنامه های بزرگداشت چهل و سومین بهار انقلاب در شهرستان مهریز، با بیان این که توزیع عادلانه خدمات از جمله اولویت های برنامه ریزی برای توسعه همه جانبه مهریز است، اظهار کرد: در دهه فجر امسال 44 طرح عمرانی، صنعتی، بهداشتی و گردشگری و کشاورزی در شهرستان مهریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که طرح های در دستور کار با اعتباری بالغ بر 215 میلیارد تومان اجرایی می شود، افزود: طرح های دهه فجر شهرستان مهریز 200 فرصت شغلی پایدار و مستقیم را ایجاد و در اختیار شهروندان قرار می دهد.

سرپرست فرمانداری مهریز در ادامه با بیان این که تحقق مطالبه 10 ساله مردم این شهرستان از جمله شاخص ترین برنامه های در دستور کار بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مهریز است، گفت: فردا چهارشنبه 20 بهمن ماه کلنگ ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان مهریز با حضور استاندار به زمین خواهد خورد.

دهقان بنادکی تحویل 44 واحد مسکونی از طرح اقدام ملی مسکن را از دیگر برنامه های شاخص بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مهریز دانست و بیان کرد: این تعداد از 150 واحد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مطالبه 10 ساله مردم مهریز در دهه فجر 1400

تحقق مطالبه 10 ساله مردم مهریز در دهه فجر 1400