مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-08سياسي

700 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر لزوم توجه به آزادی زندانیان غیر عمد در کشور توسط سپاه پاسداران گفت: آزادی زندانیان غیر عمد یکی از اهداف مهم سپاه پاسداران بوده و در دهه فجر امسال 700 زندانی آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد زهرایی امروز در حاشیه بازدید از زندان های گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک های مؤمنانه به بهترین نحو ممکن در کشور در حال انجام است، اظهار کرد: نهضت رزمایش مواسات با توزیع بسته های معیشتی در کشور آغاز و اکنون در غالب سبد خدماتی 15 قسمتی توسط سپاه استان ها و بسیج نواحی در کشور به مردم ارائه می شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به آزادی زندانیان غیر عمد در کشور توسط سپاه پاسداران گفت: آزادی زندانیان غیر عمد یکی از اهداف مهم سپاه پاسداران بوده و در دهه فجر امسال 700 زندانی آزاد می شوند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه کمک های مؤمنانه امسال در 9 مرحله زمان بندی شده است، تصریح کرد: کمک های مؤمنانه امسال در 9 مرحله زمان بندی شده که دهه فجر مرحله هشتم آن بوده و در دهه فجر امسال یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش 300 تا 500 هزار تومان را توزیع خواهد شد.

زهرایی همچنین از توزیع 750 سری جهیزیه در کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: بخشی از کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند

700 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند