مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-08سياسي

توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها، گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران بر توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها به عنوان گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک تاکید کرد.

- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران بر توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها به عنوان گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست شورای هم اندیشی توسعه فناوری اطلاعات و ایجاد نظام آماری در شهرداری های استان تهران با حضور مدیرکل، معاون و روسای گروه های دفتر امور شهری و شوراها، نماینده اداره کل حراست، نماینده مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه استانداری و منتخبی از مسئولین انفورماتیک شهرداری های استان تهران با موضوع بررسی راهکارها و چالش های استقرار اتوماسیون های یکپارچه و ایجاد سامانه جامع آماری در سطح شهرداری های استان تهران برگزار شد.

هادی گورابی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر اینکه برگزاری این سلسله نشست ها نشان دهنده اهمیت موضوع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری ها از منظر مسئولین استانی است، گفت: تحقق دولت الکترونیک از محورهای اصلی و کلان بهسازی نظام اداری کشور و ایجاد شفافیت در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها، گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک است

توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها، گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک است