مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-08بين الملل

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید


گروه های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه عضو گردان های الاقصی در نابلس، بر ادامه راه مقاومت و خونخواهی این شهیدان تأکید کردند.

- خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه یک خودروی حامل اعضای گردان های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح را به گلوله بستند و 3 عضو این گردان ها را به شهادت رساندند.

گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح ضمن تأیید خبر شهادت سه نفر از نیروهای خود به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس، بیانیه ای در محکومیت این جنایت صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: شهادت شهدای قهرمان خود یعنی ابراهبم النابلسی، ادهم مبروک و محمد الدخیل را بر اثر ترور بزدلانه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس را تسلیت گفته و تأکید می کنیم خون شهدا هدر نخواهد رفت و به اذن خداوند متعال به آن پاسخ می دهیم و خون با خون پاسخ داده خواهد شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر و ضمن تسلیت شهادت سه نفر از نیروهای گردان های الاقصی اعلام کرد: این جنایت دشمن اقتضا می کند تا تمامی گروه ها و اقشار ملت فلسطینی، نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را در اماکن حضور آنها به آتش بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید