مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-08فرهنگي

اعلام اسامی تمامی نامزدهای اسکار 2022


فهرست نامزدهای نهایی نود و چهارمین دوره جوایز سینمای اسکار در شاخه های مختلف اعلام شد و فیلم «قدرت سگ» ساخته «جین کمپیون» بیشترین تعداد نامزدهای را به خود اختصاص داد.

- فهرست نامزدهای نهایی نود و چهارمین دوره جوایز سینمای اسکار در شاخه های مختلف اعلام شد و فیلم قدرت سگ ساخته جین کمپیون بیشترین تعداد نامزدهای را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تریسلی الیس راس و لسلی جردن دو بازیگر آمریکایی فهرست نامزدهای نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار را اعلام کردند و فیلم قدرت سگ به کارگردانی جین کمپیون توانست در 12 شاخه نامزد کسب جایزه شود و فیلم تل ماسه ساخته دنیس ویلنوو هم در 10 شاخه شانس کسب جایزه را دارد و بلفاست ساخته کنت برانا هم در 7 بخش نامزد شده است.

فیلم سینمایی ژاپنی ماشین منو بران نیز موفق شد در شاخه های بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و فیلم بین المللی نامزد کسب جایزه شود تا موفقیتی دیگر برای سینمای آسیا رقم بخورد.

در شاخه بهترین فیلم بین المللی نیز که فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی نماینده رسمی سینمای ایران بود و به جمع نامزدهای نهایی راه نیافت اما دست خدا (ایتالیا)، فرار (دانمارک)، لونانا: گاویشی در کلاس درس (بوتان) و بدترین آدم دنیا (نروژ) به جمع نامزدها راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی تمامی نامزدهای اسکار 2022

اعلام اسامی تمامی نامزدهای اسکار 2022