مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-08اقتصادي

مانور مدیریت کرونا در تویسرکان برگزار می شود


سرپرست فرماندار تویسرکان با اشاره به وضعیت زرد کرونا در این شهرستان، از برگزاری مانور شرایط بحران به منطور سنجش آمادگی مدیران در مدیریت سویه جدید کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری بعداز ظهر امروز در جلسه قرارگاه زیستی اولویت نخست امروز این شهرستان را در مدیریت بیماری کرونا تشویق، ترغیب و اقناع مردم به تزریق واکسن دانست و از انجام واکسیناسیون 6 درصد دز اول، 18 درصد دز دوم و 68 درصد دز سوم در رده سنی کودکان بالای 12 سال سخن به میان آورد.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر فوتی ها از 700 تا 800 نفر با پیگیری ها دولت سیزدهم افزود: عمده فوتی های امروز که به بالای صد نفر رسیده، از افرادی هستند که واکسن دریافت نکرده اند، بنابراین هر چه می توانیم باید با استفاده از ظرفیت ها در راستای ترغیب پیکره جامعه به ویژه بین کودکان و نوجوانان در رده سنی 9 تا 18 بر انجام واکسیناسیون جریان سازی کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان در وضعیت زرد قرار دارد بر رعایت پروتکل ها، زدن ماسک و پرهیز از حضور در اجتماع تأکید کرد و گفت: تا حد ممکن ضمن رعایت پروتکل ها، اجتماعات را در شهرستان کاهش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مدیریت کرونا در تویسرکان برگزار می شود

مانور مدیریت کرونا در تویسرکان برگزار می شود