مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-08اقتصادي

خیران مهریز 50 طرح نیمه تمام را فعال کردند


فرماندار مهریز با بیان اینکه مهریز در زمینه مشارکت خیران رتبه اول را در سطح استان دارد، گفت: این خیران 50 طرح نیمه تمام متوقف شده را فعال کردند.

- ، محمد دهقان بنادکی بعدازظهر سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر از 44 طرح با سرمایه گذاری 215 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای 200 نفر در مهریز بهره برداری شد.

وی، مرکز جامع سلامت تنگ چنار با اعتیار 3 هزار میلیارد تومان، طرح 44 واحدی مسکن ملی، کنگ زنی ساختمان دامپزشکی و بهره برداری از ساختمان اداره امور مالیاتی مهریز، آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی، یک واحد بومگردی، چمن مصنوعی روستای گردکوه و .

بخشی از این پروژه ها برشمرد.

دهقان بنادکی ادامه داد: با اشاره به اینکه بخش عمده ای از طرح ها با همت و کمک و مشارکت خیران احداث شده به نحوی که تاکنون 50 طرح نیمه تمام در شهرستان مهریز توسط خیران فعال شده است.

وی در مورد طرح ملی مسکن نیز بیان کرد: مهریز نخستین شهرستانی است که این پروژه ها را آماده بهره برداری کرده و در ایام دهه فجر 44 واحد به متقاضیان آن واگذار می شود و تا پایان سال نیز 106 واحد دیگر تحویل متقاضیان خواهد شد.

دهقان بنادکی در مورد نیازهای بهداشتی و درمانی مهریز نیز بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران مهریز 50 طرح نیمه تمام را فعال کردند

خیران مهریز 50 طرح نیمه تمام را فعال کردند