مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-08سياسي

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طول بیش از چهار دهه که از تشکیل انقلاب اسلامی می گذرد تلاش شده است تا فعل ما می توانیم عملیاتی شود و دشمن تلاش کرد تا با بوق های تبلیغاتی ملت ایران را ناامید کند اما در عملیاتی کردن توطئه خود ناکام ماند.

- حسین رعیتی فرد سه شنبه 19 بهمن ماه در یادواره شهدای کارگر شهرستان دلیجان با اشاره به تقدیم 14 هزار شهید از سوی جامعه کارگری به انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایجاد پل خیبر یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس بود که توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی و شهرستان دلیجان صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در قرن 20 تنها انقلاب مردمی بود که بدون وابستگی به بلوک غرب و شرق به پیروزی رسید و نظام سلطه از همان روزهای نخستین انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب بود و از همه ظرفیت های خود برای زمین گیر کردن انقلاب استفاده کرد اما به برکت ولی فقیه، انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم از ترفندهای دشمنان مصون مانده است.

وی با اشاره به تشکیل ساختار حکومتی نظام اسلامی از 12 فروردین 58 گفت: دشمنان در ابتدای تشکیل ساختار حکومت، جنگی را با همبستگی 50 کشور به ایران تحمیل کردند تا ایران اسلامی آسیب ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد