مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-08پزشكي

تاسیس خط تولید داروهای پیشرفته ترک اعتیاد در کارخانه نوآوری آزادی


شرکت داروسازی نانو دارو، موفق به تولید نانوداروها و میکروسفرها با به روزترین تکنولوژی ها شده است که در درمان اعتیاد موثر است.

داروهای دیگر این شرکت همچنین در درمان انواع سرطان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، وجود تحریم ها و مشکلات واردات برخی دارو های مهم و حیاتی می تواند مشکلاتی برای بیماران ایجاد کند، در این راستا شرکت داروسازی نانو دارو برای کمک به رفع این مشکلات، اقدام به تولید نانوداروهای مختلف کرده است.

نوید گودرزی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیرعامل شرکت داروسازی نانو دارو مستقر در کارخانه نوآوری آزادی می گوید از نظر تکنولوژیکی ما در حوزه ای از تولید دارو فعالیت می کنیم که به عنوان سامانه های نوین دارورسانی نامیده می شود.

در این زمینه صاحب چند پلتفرم تکنولوژیک هستیم که به همت همکاران ما در  شرکت داروسازی نانو دارو شکل گرفته است.

نانو دارو به دنبال افزایش کارایی و کاهش عوارض دارو است او معتقد است بسیاری از دارو های رایج برای درمان اثربخشی بالایی دارند، اما ممکن است دارای سمیت قابل توجهی بوده و عوارضی در بیمار ایجاد کند.

از این رو شرکت داروسازی نانو دارو با فرمولاسیون های نوین، نگاهی جدید به این دارو ها داشته و رهایش آن ها را هدفمند کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس خط تولید داروهای پیشرفته ترک اعتیاد در کارخانه نوآوری آزادی

تاسیس خط تولید داروهای پیشرفته ترک اعتیاد در کارخانه نوآوری آزادی