مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-08اقتصادي

جمع آوری بیش از هزار قلاده سگ بلاصاحب در اراک


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از جمع آوری 1620 قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر طی یک سال اخیر خبر داد.

- مهدی فدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از جمع آوری 1620 قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر طی یک سال اخیر خبر داد و اظهار کرد:  براساس آمار موجود، جمع آوری سگ های بلاصاحب نسبت به سال قبل، 40 درصد افزایش داشته به طوری که طی یک سال گذشته 1620 قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر زنده گیری شده و به پناه گاه حیات شهرداری منتقل شده است.

  وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با افزایش جمعیت جوندگان و حیوانات ناقل بیماری مانند موش ها، طی شش ماه گذشته 598 کیلوگرم سم در سطح شهر طعمه ریزی شده که جمع سالانه آن به بیش از یک تُن و 280 کیلوگرم می رسد.

  فدوی نصب باکس های جدید جمع آوری زباله در سطح شهر را یک نیاز اساسی دانست و گفت: درحال حاضر طی یک دهه گذشته بسیاری از باکس های جمع آوری زباله دچار فرسودگی شدند که تعویض آن ها با باکس های جدید یک امر کاملا طبیعی است، بنابراین در ماه های گذشته پیگیری و نصب پانصد عدد باکس جمع آوری زباله انجام شده و این روند با هدف نصب یک هزار باکس جدید دیگر ادامه خواهد یافت تا رضایت حداکثری شهروندان حاصل گردد.

   صرفه جویی هزینه ای یک میلیاردی با نصب باکس های جدید جمع آوری زباله وی با اشاره به اینکه نظافت و رُفت و روب معابر سطح شهر اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از هزار قلاده سگ بلاصاحب در اراک

جمع آوری بیش از هزار قلاده سگ بلاصاحب در اراک