مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-08دانش

حرکت دانشگاه اصفهان به سمت توسعه پژوهش در علوم انسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، رسول رکنی زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در نشست خبری با اشاره به تاریخچه ورود دانشگاه و صنعت به ایران، - معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان با اشاره به نقش علوم انسانی در هدایت جامعه گفت: سیاست امروز دانشگاه اصفهان ارتقای اثربخشی علوم انسانی و برگرداندن امید به جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، رسول رکنی زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در نشست خبری با اشاره به تاریخچه ورود دانشگاه و صنعت به ایران، گفت: وقتی بر سه بخش تکنولوژی، یعنی صنعت، دانش و نیروی انسانی مسلط شویم، می توانیم ادعای بومی سازی توسعه را داشته باشیم.

رکنی زاده با بیان اینکه ورود به نسل دوم دانشگاه ها باعث شد تا پژوهش به صورت جدی وارد عرصه علم آموزی شود، ادامه داد: از دهه 80 بود که مساله مقاله نویسی و تولید علم در دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفت.

البته امروز کارکرد اصلی دانشگاه ها ورود به عرصه تعاملات علمی جهانی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان بیان کرد: برنامه ما برای آینده پژوهشی دانشگاه، سرمایه گذاری در آزمایشگاه های تخصصی و توسعه فعالیت های دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دانشگاه اصفهان به سمت توسعه پژوهش در علوم انسانی

حرکت دانشگاه اصفهان به سمت توسعه پژوهش در علوم انسانی