مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-08ورزشي

پوستر جشنواره قصه گویی «چله قصه ها» در یزد رونمایی شد


همزمان با چهل و سومین طلوع بهار آزادی از پوستر جشنواره قصه گویی «چله قصه ها» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد رونمایی شد.

- ایسنا/یزد همزمان با چهل و سومین طلوع بهار آزادی از پوستر جشنواره قصه گویی چله قصه ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد رونمایی شد.

عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این مراسم ضمن تبریک چهل و سومین بهار انقلاب، از حمایت همه جانبه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تقدیر و بیان کرد: جشنواره قصه گویی چله قصه ها در دوره های قبل در شهرستان های تفت و میبد و در ایام کرونا به صورت مجازی در یزد برگزار شد.

وی افزود: اکنون آیین رونمایی چهارمین پوستر جشنواره قصه گویی چله قصه ها انجام و اختتامیه این جشنواره در روز 18 تیرماه سالروز درگذشت استاد مهدی آذریزدی و روز ملی ادبیات کودک در مکان آرامگاه مهدی آذریزدی برگزار خواهد شد.

سرپرست کانون از مسئولین حاضر در این مراسم به ویژه رییس شورای شهر یزد خواست تا به یمن این اتفاق مبارک، نگاه ویژه ای به مرمت و ساماندهی آرامگاه استاد آذر یزدی داشته باشند تا جایگاهی در شان استاد و مکان مناسبی برای حضور کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه های فرهنگی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره قصه گویی «چله قصه ها» در یزد رونمایی شد

پوستر جشنواره قصه گویی «چله قصه ها» در یزد رونمایی شد