مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-08ورزشي

نظام اسلامی هیچ گاه از شعارهای محوری انقلاب دست نمی کشد


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی در دنیا است که از شعارهای محوری واساسی خود عقب نشینی نکرد.

- دکتر علی کریمی فیروزجایی در جمع جوانان عضو کانون های فرهنگی مساجد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: سیاست های پایدار انقلاب اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی و تداوم مشی عزتمندانه در پیگیری اهداف آرمانی، بیانگر روح معنوی آن است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ماهیت انقلاب اسلامی را فرهنگی و تحت تعالیم مکتب حیات بخش اسلام دانست وافزود: حرکت تعالی بخش کشور در مسیر حفظ ارزش های دینی و انقلابی رمز مانای نظام اسلامی است.

نماینده مردم بابل با تشریح دستاوردهای انقلاب در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی افزود: تحول و پیشرفت اساسی کشور طی چهار دهه اخیر در حوزه های معرفتی و بینشی در کنار رشد توانمندی های داخلی حتی درعرصه اقتصاد که با چالش مواجه هست، اعجاب انگیز و خیره کننده به نطر می رسد.

این مسئول پارلمانی با اشاره به نظام مسائل کشورمشکلات حوزه های فرهنگ واقتصاد را اولویت اساسی کشور دانست و یادآور شد: مجلس یازدهم با جدیت ساماندهی مسائل فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار دارد.

عضو خانه ملت با اشاره به نقش آفرینی جوانان در دوران پیروزی انقلاب، ازآنان بعنوان محور برجسته تحولات کشوریاد وتصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی هیچ گاه از شعارهای محوری انقلاب دست نمی کشد

نظام اسلامی هیچ گاه از شعارهای محوری انقلاب دست نمی کشد