مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-08فرهنگي

644 اثر به جشنواره فرهنگی هنری بسیج استان ارسال شد


مسئول مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: 644 اثربه جشنواره فرهنگی هنری مرکز آفرینش های هنری بسیج استان ارسال و 73 اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای پرورش و شناسایی استعدادهای جوان در زمینه موسیقی، سرود، تئاتر و هنرهای دیجیتال که شامل عکس، پوستر، انیمیشن و فیلم است، جشنواره های فرهنگی و هنری را برپا کرد.

وی بیان داشت: هم افزایی فرهنگی کامل ترین مواجهه و برخورد با تنوع فرهنگی بوده که به تفاوت ها به اندازه شباهت ها اهمیت می دهد و بهترین جنبه های فرهنگی تمام اعضای جامعه را منعکس می کند.

توسلی نیا با بیان اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی پنج ماه به طول انجامید، گفت: یکی از این جشنواره ها، سومین جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک بود که 63 گروه در این جشنواره شرکت کردند و در مجموع 120 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: از این میان 80 اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافت و 26 اثر نیز تجلیل شدند.

توسلی نیا با بیان اینکه اولین جشنواره استانی تئاتر سیمرغ نیز در استان برگزار شد، گفت: 15 گروه در این جشنواره شرکت کردند که 9 اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

وی افزود: اولین جشنواره استانی هنرهای دیجیتال بلوط نیز برگزار و در بخش عکس 384 اثر ارسال شد که 24 اثر به نمایشگاه جشنواره راه یافت و 7 اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

644 اثر به جشنواره فرهنگی هنری بسیج استان ارسال شد

644 اثر به جشنواره فرهنگی هنری بسیج استان ارسال شد