مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-08اقتصادي

کاداستر بیش از 12 هزار هکتار از اراضی ملی شمال استان تهران


مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند مالکیت تک برگی برای بیش از 12 هزار هکتار از اراضی ملی در شمال این استان خبر داد.

- مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند مالکیت تک برگی برای بیش از 12 هزار هکتار از اراضی ملی در شمال این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علینقی حیدریان گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ 10 سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان 12 هزار و 680 هکتار؛ شش سند به مساحت 54 میلیون و 96 هزار و 946 متر در اراضی ملی پلاک های دانا کوچک، کند علیا، کند سفلی، سینک، هنرک و نمد کوثر در شهرستان شمیرانات ، سه سند به مساحت 6553 هکتار از اراضی ملی پلاک های سرگویچ، وستان و مغانک در شهرستان دماوند و یک سند به مساحت 7 میلیون و 175 هزار و 894 متر از اراضی ملی در شهرستان فیروزکوه به منظور جلوگیری از زمین خواری با همت روسای ادارات منابع طبیعی این سه شهرستان و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه انجام شد.

وی افزود: اصلاح نقشه های سنواتی و تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگی یکی از اولویت های کاری منابع طبیعی و آبخیزداری در استان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران طرح کاداستر را اقدامی قانونی و پیشگیرانه برای تعرض به عرصه های منابع طبیعی دانست و اظهارکرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر بیش از 12 هزار هکتار از اراضی ملی شمال استان تهران

کاداستر بیش از 12 هزار هکتار از اراضی ملی شمال استان تهران