مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-08سياسي

بازگشت اراضی مرغوب باغی به چرخه تولید کشاورزی لرستان


فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان گفت: با تخریب یک مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی مرغوب باغی منطقه خوش آب وهوای کاکارضا 30 مترمربع از اراضی شهرستان سلسله آزاد شد.

- سرهنگ همایون بخشی امروز 19 بهمن ماه، اظهار کرد: به منظور حفظ اراضی مرغوب باغی و اعمال تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، یک مورد ساخت وساز غیرمجاز به صورت احداث بنا در اراضی مرغوب باغی واقع در بخش کاکا رضا شهرستان سلسله شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف، به دستور مقام قضایی این تغییر کاربری تخریب و قلع وقمع شد.

وی با اشاره به اینکه این ساخت وساز غیرمجاز عمدتاً به صورت احداث بنا و دپوی مصالح بود، افزود: تخریب این ساخت وساز غیرمجاز با حضور عوامل اجرایی جهاد کشاورزی، بخشداری و نیروهای انتظامی انجام شد که به آزادسازی 30 مترمربع اراضی مرغوب باغی منجر شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان تأکید کرد: جهاد کشاورزی با قاطعیت با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات و سود جویان برخورد می کند.

بخشی ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی کشاورزی و باغات از مردم خواست که قبل از هرگونه خرید اراضی کشاورزی و باغات، و اقدام به ساخت وساز، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلسله (اداره امور اراضی) مراجعه و وضعیت کاربری آن زمین را استعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اراضی مرغوب باغی به چرخه تولید کشاورزی لرستان

بازگشت اراضی مرغوب باغی به چرخه تولید کشاورزی لرستان