مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-08سياسي

مقاومت به معنای برخورداری از فرهنگ زنده و جهاد هدفمند است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: براساس آنچه خدا، پیامبر (ص)و رهبر دستور می دهد، مقاومت یعنی حیات، جامعه زنده، فرهنگ زنده و دفاع و جهاد با روح زنده و هدفمند داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: براساس آنچه خدا، پیامبر (ص)و رهبر دستور می دهد، مقاومت یعنی حیات، جامعه زنده، فرهنگ زنده و دفاع و جهاد با روح زنده و هدفمند داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز سه شنبه 19 بهمن در دیدار فرمانده و کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند که به مناسبت 19 بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با امام خمینی(ره) و روز نیروی هوایی برگزار شد، اظهار کرد: مساله حیات در هستی جزو رموز ناشناخته است، اما حقیقت حیات چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حقیقت حیات را طبعا به برخی حالات و اوصاف تعریف می کنیم اما شناخت نیست بلکه شناخت یک رمز پنهانی است و هرچه هست غیر از آنچه در اوصاف عوام از واژه حیات استعمال می شود و معنای کنایه ای، مجازی و استعاره ای هم دارد که مربوط به ادبیات است.

امام جمعه بیرجند گفت: ما در استعمال و در مراودات روزمره از کلمه حیات فرهنگی، حیات سیاسی و حیات اقتصادی استفاده می کنیم، یک جامعه و شخص زنده غیر از آنکه نفس می کشد، معنای آن چیز دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت به معنای برخورداری از فرهنگ زنده و جهاد هدفمند است

مقاومت به معنای برخورداری از فرهنگ زنده و جهاد هدفمند است