مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-08فرهنگي

طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم خراسان شمالی آغاز شد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از شروع اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی در خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از شروع اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی در خراسان شمالی خبر داد.

حسین فرخنده اظهار کرد: این طرح با هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی در رشته های مختلف هنری اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای عدالت آموزشی در خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: در گام اول 97 نفر از هنرمندان مستعد و علاقمند در رشته های بازیگری نمایش و عکاسی دیجیتال در شهرستان های راز و جرگلان و گرمه ثبت نام و تحت آموزش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه دوره اول این طرح از نهم بهمن ماه آغاز شد و تا پایان بهمن ماه تدوام خواهد داشت، افزود: با توجه به رضایتمندی و استقبال افراد در گام بعدی که از اسفندماه آغاز خواهد شد در صدد هستیم تعداد رشته ها در شهرستان ها افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فرخنده گفت: طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با مشارکت دفتر برنامه ریزی و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم خراسان شمالی آغاز شد

طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم خراسان شمالی آغاز شد