مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-08اقتصادي

شاخص اجرای طرح های هادی در سیستان و بلوچستان باید اصلاح شود


نسبت اجرای طرح های هادی در استان 19 درصد و این شاخص در کشور 57 درصد است که این روند باید اصلاح شود تا به میانگین کشوری برسیم.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در حاشیه بازدید از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در بسیاری از مناطقی از استان که طرح هادی اجرا نشده بود در بارندگی های اخیر بیشتر آسیب دیده اند.

وی بیان کرد: هم اینک نسبت اجرای طرح های هادی نسبت به سال گذشته 10 برابر شده که البته باید تلاش کنیم در سال آینده تعداد روستاهایی که این طرح ها اجرا می شود بیشتر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اقدامات و تلاش های مجموعه بنیاد مسکن در حوزه کمک رسانی به مناطق سیلزده جنوب استان جای تقدیر دارد و به سرعت عملیات مقاوم سازی واحدهای مسکونی آسیب دیده، آغاز شده است.

وی ادامه داد: از همان روز اول مجموعه مدیر، معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن در مناطق سیلزده حضور داشتند و سرشماری و آمارگیری از واحدهای آسیب دیده را آغاز کردند که بر اساس این آمارگیری 2 هزار و 100 واحد نیاز به بازسازی و 2 هزار واحد نیاز به ساخت دارد.

مدرس خیابانی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات ارائه شده هم اینک از 2 هزار و 100 واحد آسیب دیده، بازسازی 48 واحد آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص اجرای طرح های هادی در سیستان و بلوچستان باید اصلاح شود

شاخص اجرای طرح های هادی در سیستان و بلوچستان باید اصلاح شود